Υποστηρικτικό υλικό
Πατήστε στον τίτλο κάθε κατηγορίας για να δείτε περισσότερες πληροφορίες.
Εργαστηριακές Ασκήσεις
- Πειραματικές Δραστηριότητες Φυσικών Επιστημών, Μιχάλης Σκουμιός 2010
Νέες Τεχνολογίες
- Εργασίες φοιτητών στο Interactive Physics (εικονικό εργαστήριο)
Γενικά
- Σχέδιο Διδασκαλίας (Δομή Και Παράδειγμα), Σημειώσεις Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών, Μιχάλης Σκουμιός
- Working Scientifically: Implementing and Assessing Open Investigation Work in Science, Mark W. Hackling, Department of Education and Training, Western Australia 2005
- Negotiating the Funnel: Guiding Students Toward Understanding Elusive Generative Concepts, Tina Grotzer and Belinda Bell
- The Constructivist View In Science Education – What It Has To Offer And What Should Not Be Expected From It, Reinders Duit, Investigacoes em Ensino de Ciencias – V1(1), pp.40-75, 1996
- Constructing Scientific Knowledge in the Classroom, Rosalind Driver; Hilary Asoko; John Leach; Eduardo Mortimer; Philip Scott, Educational Researcher, Vol. 23, No. 7. (Oct., 1994), pp. 5-12
Πρακτικοβιωματική γνώση μαθητών
- Επισκόπηση των απόψεων ελλήνων μαθητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην περιοχή των ηλεκτρικών κυκλωμάτων, Κουμαράς, Ψύλλος, Βαλασιάδης, Ευαγγελινός (Παιδαγωγική Επιθεώρηση, 1990).
- Μοντέλα μαθητών για Θερμότητα, Θερμοκρασία και Θερμικά Φαινόμενα, Σκουμιός & Χατζηνικήτα (Επιθεώρηση Φυσικής, 2000).
- Αντιλήψεις πρωτοετών φοιτητών στις έννοιες της Νευτώνιας Μηχανικής, Στύλος, Ευαγγελάκης, Κώτσης (2007).
- Οι αντιλήψεις των μαθητών και μαθητριών της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για το σχήμα της Γης και τη βαρύτητα, Σπυράτου Ε., Χαλκιά K. (2006).
- Αντιλήψεις των μαθητών της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για έννοιες της εξελικτικής θεωρίας, Πρίνου Λ., Χαλκιά Λ., Σκορδούλης Κ. (Πρακτικά 5ου Συνεδρίου ΚΟΔΙΦΕΕΤ, 2007).
- Μελέτη των ιδεών των παιδιών για τις Δυνάμεις- Εποικοδομητική προσέγγιση των Δυνάμεων στο Γυμνάσιο, Σκοπέτος Δ. (Διπλωματική Εργασία, ΕΑΠ, 2007).
- Νοητικές παραστάσεις μαθητών της Πέμπτης Δημοτικού για την έννοια του χρόνου διάδοσης του φωτός. Ραβάνης, Κ. (Επιθεώρηση Φυσικής, 1991).
- Ιδέες και εναλλακτικές αντιλήψεις των παιδιών του δημοτικού σχολείου για τις έννοιες παραγωγός – καταναλωτής, Μπαγιάτη (2002).
- Οι αντιλήψεις των μαθητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τη φωτοσύνθεση, ΜΑΤΣΑ Α. (Διπλωματική Εργασία, ΕΑΠ, 2007).
- Οι εναλλακτικές αντιλήψεις των παιδιών για τον τρίτο νόμο του Νεύτωνα, Κώτσης, Βέμης (2002).
- Συγκριτική μελέτη των αντιλήψεων 4ετών φοιτητών του Π.Τ.Δ.Ε. και μαθητών Ε' και ΣΤ" Τάξης του Δημοτικού σχετικά με την έννοια της Άνωσης στα υγρά, Καρανίκας, Κόκκοτας, Καριώτογλου (Παιδαγωγική Επιθεώρηση, 1996).
- Αντιλήψεις Μαθητών Γ Λυκείου για την Οξείδωση και την Καύση, Βαλανίδης, Νικολαίδου (2002).
- Teachers' and prospective teachers' explanations of liquid-state phenomena, Leite, Mendoza, Borsese (2007).
- Comparing children's and student teachers' ideas about science concepts, Kerr K., Beggs J. , Murphy C. (Irish Educational Studies, 2006).
Από την πρακτικο-βιωματική στη σχολική γνώση
- Understanding Genetics: Analysis of Secondary Students' Conceptual Status, Chi-Yan Tsui, David F. Treagust (Journal of Research in Science Teaching, VOL. 44, NO. 2, PP. 205–235, 2007)
- What factors does friction depend on? A socio-cognitive teaching intervention with young children, Konstantinos Ravanis, Dimitris Koliopoulos, Yannis Hadzigeorgiou, (INT. J. SCI. EDUC., 25 JUNE 2004, VOL. 26, NO. 8, 997–1007)
- Fostering conceptual change by cognitive conflict based Instruction on students' understanding of heat and Temperature concepts, Mustafa Başer (Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education Volume 2, Number 2, July 2006)
- Development of an Instrument for Measuring Cognitive Conflict in Secondary-Level Science Classes, Gyoungho Lee, Jaesool Kwon, Sang-Suk Park, Jung-Whan Kim, Hyeok-Gu Kwon, Hac-Kyoo Park (Journal of research in science teaching VOL. 40, NO. 6, PP. 585–603, 2003)
- Facilitating Conceptual Change in Students' Understanding of Boiling Concept, Bayram Costu, Alipasa Ayas, Mansoor Niaz, Suat Unal, Muammer Calik (J Sci Educ Technol 16:524–536, 2007)
- Η διδακτική αποσταθεροποίηση των αυθόρμητων παραστάσεων παιδιών προσχολικής ηλικίας για τα φαινόμενα της τήξης και της εξαέρωσης, Μ. Βαϊτση, B. Παπαγεωργίου, Γ. Μπαγάκης, Κ. Ραβάνης, Γ. Παπαμιχαήλ (1993)
- Teaching with Analogies: A Case Study in Grade-10 Optics, Allan G. Harrison and David F. Treagust (Journal of research in science teaching VOL. 30, NO. 10, PP. 1291-1307, 1993)
- Πειράματα Φυσικής με Απλά Υλικά, Blog με Πειραμάτα Φυσικής Δημοτικού
- Εύρηκα!, Παρουσίαση εννοιών Φυσικής με κινούμενα σχέδια
- Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών 9ου Δ.Σ. Ρεθύμνου, Οδηγίες κατασκευών διατάξεων και πειραμάτων
Το υλικό του ιστότοπου χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Μη εισαγόμενο .
Δημιουργία και Ενημέρωση Ιστοσελίδων: Βασίλης Γαργανουράκης